info@tandartsenpraktijkkeur.nl · 0592-314994

Aan alle patiënten van tandartsenpraktijk Keur,

Op 21 april ’20, is bekend geworden dat de corona maatregelen in de tandartspraktijken versoepeld mogen worden.

Voor ernstige spoedklachten zijn wij natuurlijk de afgelopen periode werkzaam geweest.

In deze periode zijn de behandelprotocollen regelmatig gewijzigd.

Om de zorg verantwoord op te kunnen schalen zijn de volgende maatregelen van kracht:

* Zorg ervoor dat u uw gebit grondig gereinigd heeft voordat u onze praktijk bezoekt. In de praktijk is geen gelegenheid voor tandenpoetsen.

* Indien bij u, een gezinslid of huisgenoot sprake is van luchtwegklachten, verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, kortademigheid of koorts hoger dan 37,5C dan kan uw afspraak NIET doorgaan.

* Voorafgaand aan de behandeling kan uw lichaamstemperatuur worden gemeten.

* Indien u, een gezinslid of huisgenoot in de afgelopen 14 dagen in contact is geweest met een bewezen corona patiënt dan kan uw afspraak NIET doorgaan.

* Indien u 70+ bent en/of medische klachten heeft van de luchtwegen, hartaandoeningen, suikerziekte, nieraandoeningen, verminderde weerstand, chemotherapie of bestraling ondergaat, dient u telefonisch contact op te nemen met de praktijk over eventuele mogelijkheden voor een afspraak.

* U komt zoveel mogelijk alleen, zonder begeleiding

* Houd minimaal 1,5 m afstand, ook in de wachtkamer

* Was de handen na binnenkomst met zeep in de poetshoek

* Gebruik desinfectiemiddel. Laat de handen aan de lucht drogen

* Na gebruik van desinfectiemiddel dient u plaats te nemen in de wachtkamer en geen spullen meer aan te raken. Ook uw gsm niet.

* Geef geen handen

* Een evt. recept wordt digitaal verzonden

* Er wordt slechts één persoon in de behandelkamer  toegelaten

* GEEN tassen meenemen naar de praktijk

* Toilet is niet beschikbaar voor patiënten.

In verband met de 1,5 meter maatregel kunnen gezinscontroles per twee personen tegelijk afgesproken worden.

Had u tussen 16 maart j.l. en 24 april een afspraak in onze praktijk, verzoeken wij u om ons, vanaf dinsdag 28 april, te bellen om deze afspraak opnieuw in te plannen.

Zo geeft u ons de mogelijkheid onze zorg op een verantwoorde manier weer op te schalen.

Met vriendelijke groet,

Team tandartsenpraktijk Keur-Barkhuis