info@tandartsenpraktijkkeur.nl · 0592-314994

In verband met het covid-19 virus zijn de volgende maatregelen van kracht:

* Zorg ervoor dat u uw gebit grondig gereinigd heeft voordat u onze praktijk bezoekt. In de praktijk is geen gelegenheid voor tandenpoetsen.

* Indien bij u, een gezinslid of huisgenoot sprake is van luchtwegklachten, verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, kortademigheid of koorts hoger dan 37,5C dan kan uw afspraak NIET doorgaan.

* Voorafgaand aan de behandeling kan uw lichaamstemperatuur worden gemeten.

* Indien u, een gezinslid of huisgenoot in de afgelopen 14 dagen in contact is geweest met een bewezen corona patiënt dan kan uw afspraak NIET doorgaan.

* Indien u 70+ bent en/of medische klachten heeft van de luchtwegen, hartaandoeningen, suikerziekte, nieraandoeningen, verminderde weerstand, chemotherapie of bestraling ondergaat, dient u telefonisch contact op te nemen met de praktijk over eventuele mogelijkheden voor een afspraak.

* U komt zoveel mogelijk alleen, zonder begeleiding

* Houd minimaal 1,5 m afstand, ook in de wachtkamer

* Was de handen na binnenkomst in de poetshoek met zeep en gebruik daarna desinfectiemiddel. Laat de handen aan de lucht drogen

* Na gebruik van desinfectiemiddel dient u plaats te nemen in de wachtkamer en geen spullen meer aan te raken. Ook uw gsm niet.

* Geef geen handen

* Een evt. recept wordt digitaal verzonden

* Er wordt slechts één persoon in de behandelkamer  toegelaten

* GEEN tassen meenemen naar de praktijk

* Toilet is niet beschikbaar voor patiënten.

In verband met de 1,5 meter maatregel kunnen gezinscontroles per twee personen tegelijk afgesproken worden.

Zo geeft u ons de mogelijkheid onze zorg op een verantwoorde manier uit te voeren.

Met vriendelijke groet,

Team tandartsenpraktijk Keur-Barkhuis